//#include <stdio.h>
//
//int m=1;
//
//void rec(int n) {
//
// if(m==n+1) return;
//
// printf("%d\n",m);
// m+=1;
// rec(n);
//}
//
//int main()
//{
// int n;
// scanf("%d", &n);
//
// rec(n);
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//void rec(int n)
//{
// if(n==0) return;
//
// printf("%d\n", n);
// rec(n-1);
//}
//
//int main()
//{
//int n;
//
//scanf("%d", &n);
//
//rec(n);
//
//return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//void rec(int a, int b)
//{
//if(a>b) return;
// if(a%2==1)
// {
// printf("%d ",a);
// }
//
// a+=1;
// rec(a, b);
//}
//
//int main()
//{
// int a, b;
//
// scanf("%d %d", &a, &b);
//
// rec(a, b);
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int a=0;
//
//void rec(int n)
//{
// if(n==0)
// {
// printf("%d", a);
// return 0;
// }
// a+=n;
// n-=1;
// rec(n);
//
//}
//
//
//int main()
//{
// int n;
//
// scanf("%d", &n);
//
// rec(n);
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int a=1;
//
//void rec(int n)
//{
// if(n==0)
// {
// printf("%d", a);
// return ;
// }
// a=a*n;
// n=n-1;
// rec(n);
//}
//
//int main()
//{
// int n;
//
// scanf("%d", &n);
//
// rec(n);
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int rec(int n)
//{
// if(n<=2) return 1;
//
// return rec(n-1) + rec(n-2);
//}
//
//int main()
//{
// int n;
//
// scanf("%d", &n);
// printf("%d", rec(n));
//
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int rec(int n)
//{
// if(n==1)
// {
// printf("%d", 1);
// return;
// }
// printf("%d\n", n);
// if(n%2==0)
// {
// n=n/2;
// }
// else
// {
// n=3*n+1;
// }
//
// rec(n);
//}
//
//int main()
//{
// int n;
//
// scanf("%d", &n);
//
// rec(n);
//
// return 0;
//}
//#include <stdio.h>
//
//int rec(int n)
//{
// if(n==1)
// {
// printf("%d\n", 1);
// return;
// }
//
// if(n%2==0)
// {
// rec(n/2);
// printf("%d\n", n);
// }
// else
// {
// rec(3*n+1);
// printf("%d\n", n);
// }
//
//
//}
//
//
//
//
//int main()
//{
// int n;
//
// scanf("%d",&n);
//
// rec(n);
//
// return 0;
//}