//#include<stdio.h>
//int main()
//{
// int map[11][11]={0}, playernum, playerx[9]={0}, playery[9]={0}, time, x, y, playerlist[10]={0};
// for(int i=0;i<10;i++)
// {
// for(int j=0;j<10;j++)
// {
// scanf("%d",&map[i][j]);
// }
// }
// scanf("%d", &playernum);
//
// for(int i=0;i<playernum;i++)
// {
// scanf("%d %d", &playerx[i], &playery[i]);
// }
//
//
//
// for(int i=0;i<10;i++)
// {
// for(int j=0;j<10;j++)
// {
// if(map[i][j]>=1)
// {
// time=map[i][j];
// x=i;
// y=j;
// for(int k=1;k<=time;k++)//오른
// {
// if((y+k)>9)
// {
// break;
// }
// else if(map[x][y+k]==0||map[x][y+k]==-2||map[x][y+k]>=1)
// {
// if(map[x][y+k]>=1)
// {
//
// }
// else
// {
// map[x][y+k]=-2;
// }
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// for(int k=1;k<=time;k++)//왼쪽
// {
// if((y-k)<0)
// {
// break;
// }
// else if(map[x][y-k]==0||map[x][y-k]==-2||map[x][y-k]>=1)
// {
// if(map[x][y-k]>=1)
// {
//
// }
// else
// {
// map[x][y-k]=-2;
// }
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// for(int k=1;k<=time;k++)//위쪽
//
// {
// if((x+k)>9)
// {
// break;
// }
// else if(map[x+k][y]==0||map[x+k][y]==-2||map[x+k][y]>=1)
// {
// if(map[x+k][y]>=1)
// {
//
// }
// else
// {
// map[x+k][y]=-2;
// }
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// for(int k=1;k<=time;k++)//아래쪽
// {
// if((x-k)<0)
// {
// break;
// }
// else if(map[x-k][y]==0||map[x-k][y]==-2||map[x-k][y]>=1)
// {
// if(map[x-k][y]>=1)
// {
//
// }
// else
// {
// map[x-k][y]=-2;
// }
// }
// else
// {
// break;
// }
// }
// map[i][j]=-2;
// }
//
// }
// }
//
// for(int i=0;i<playernum;i++)
// {
// if(map[playerx[i]-1][playery[i]-1]==-2)
// {
//
// }
// else
// {
// map[playerx[i]-1][playery[i]-1]=i+1;
// playerlist[i]=1;
// }
// }
//
//
//
// for(int i=0;i<10;i++)
// {
// for(int j=0;j<10;j++)
// {
// printf("%d ",map[i][j]);
// }
// printf("\n");
// }
// printf("Character Information\n");
// for(int i=0;i<playernum;i++)
// {
// printf("player %d %s\n", i+1, playerlist[i]?"survive":"dead");
// }
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//int main()
//{
// int a,b,temp;
// scanf("%d %d", &a, &b);
// if(a<b)
// {
// temp=a;
// a=b;
// b=temp;
// }
// for(int i=b;i>0;i--)
// {
// if(b%i==0&&a%i==0)
// {
// printf("%d\n%d", i, (a*b)/i);
// return 0;
// }
// }
//}
//#include<stdio.h>
//#include<string.h>
//struct one
//{
// int a;
// int num;
//};
//int main()
//{
// int player, temp, in, min=-1, tempnum;
// struct one s[4];
// scanf("%d", &player);
// for(int i=0;i<player;i++)
// {
// for(int j=0;j<3;j++)
// {
// if(i==0)
// {
// s[j].a=0;
// }
// scanf("%d", &temp);
// s[j].a+=temp;
// s[j].num=j;
// }
// }
/////////////////
//
//
//
// for(int i=0;i<2;i++)
// {
// for(int j=0;j<3;j++)
// {
// if(min<s[j].a)
// {
// min=s[j].a;
// in=j;
// }
// }
// temp=s[i].a;
// tempnum=s[i].num;
// s[i].a=s[in].a;
// s[i].num=s[in].num;
// s[in].a=temp;
// s[in].num=tempnum;
// }
// /////////////////
//
// if(s[0].a==s[1].a&&s[2].a==s[1].a)
// {
// printf("0 %d", s[0].a);
// return 0;
// }
//
// printf("%d %d", s[1].num+1, s[1].a);
// return 0;
//}
//#include<stdio.h>
//int main()
//{
// int temp, in, min, a[5], s=0;
// for(int i=0;i<5;i++)
// {
//
// scanf("%d", &a[i]);
// s+=a[i];
// }
// for(int i=0;i<3;i++)
// {
// min=10000;
// for(int j=0;j<5;j++)
// {
// if(min>a[j])
// {
// min=a[j];
// in=j;
// }
// }
// if(i!=2)
// {
// a[in]=11110;
// }
// else
// {
//
// }
//
//
// }
// printf("%d\n%d", s/5, min);
//}
//#include<stdio.h>
//int main()
//{
// int a, b, arr[10000]={0}, num=1;
// scanf("%d %d", &a, &b);
// for(int i=1;i<=a;i++)
// {
// if(a%i==0)
// {
// arr[num]=i;
// num++;
// }
// }
// printf("%d", arr[b]);
//}
//#include <stdio.h>
//
//int main(void) {
// int a;
// int b;
// scanf("%d %d", &a, &b);
// for(int i=1;i<=b;i++)
// {
// for(int j=1;j<=a;j++)
// {
// printf("*");
// }
// printf("\n");
// }
// return 0;
//}
#include <stdio.h>
#include <stdbool.h>
#include <stdlib.h>
long long solution(int a, int b) {
long long answer = 0;
return answer;
}